Home Over ons Werken bij ons Administratief Medewerker

Administratief Medewerker (24 uur)

OpenSesame ICT is een solide en verantwoordelijk groeiend softwarebedrijf. Wij richten ons hoofdzakelijk op internet technologie/applicaties als Document Management (DMS), CRM en Bedrijfsproces Management (BPM) oplossingen. Deze worden meer en meer ook via mobiele devices als tablets (iOS, Android) aangeboden. OpenSesame ICT bedient zowel in Nederland als België grote bekende opdrachtgevers zoals de NS, CBR, BPD (voorheen Bouwfonds), Ministerie van Financiën, ASM, Engie (voorheen Cofely), diverse GGD's, GGZ instellingen, bekende ziekenhuizen en andere zorginstellingen.

Om onze dienstverlening verder te verbeteren en interne team te versterken zijn wij op zoek naar een:

Administratief Medewerker (24 uur)

Functieomschrijving:

OpenSesame ICT is een relatief klein bedrijf dus je hebt een breed takenpakket. Je werkt samen met een collega met hetzelfde takenpakket. Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor de facturatie, de verwerking van de binnenkomende facturen, telefoonbeantwoording, receptionele werkzaamheden, toezien op correcte uitstraling van het kantoor, inkoop kantoorartikelen, administratie rond indiensttreding, het bijhouden en muteren van arbeidsvoorwaarden, het bijhouden van personeelsdossiers, het administreren van ziekteverzuim en verlof, samenwerking met het administratie & fiscaal adviesbureau en diverse andere administratieve en ondersteunende activiteiten.

De vereisten voor deze functie zijn:

  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Zelfstandig;
  • Gedegen kennis van administratieve systemen, Microsoft Word en Microsoft Excel;
  • Affiniteit met ICT;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelljke communicatievaardigheden (Nederlands en Engels);
  • Woonachtig in de omgeving van Nieuwegein;
  • Ervaring bij een ICT organisatie is een pré.

Wij bieden een uitdagende zelfstandige functie bij een solide bedrijf. We bieden een werkomgeving met gevarieerde werkzaamheden en een ruime mate aan verantwoordelijkheid.

Uiteraard voorzien wij je van een goed salaris, reiskosten- en internetvergoeding en leuke teamuitjes.

Interesse of vragen? Mail ons op iksolliciteer@osict.com of bel 030 60 35 640, je kunt dan vragen naar Nico de Vries.

Altijd als eerste op de hoogte van de laatste nieuwtjes?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

//RL:20210122
Accepteren

osict.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.