Home Over ons Werken bij ons ServiceDesk Medewerker

Servicedeskmedewerker / Helpdeskmedewerker (24 - 32 uur)

OpenSesame ICT is een solide en verantwoordelijk groeiend softwarebedrijf. Wij richten ons hoofdzakelijk op internet technologie/applicaties als Digitale Werkplek, Document Management (DMS), CRM en Bedrijfsproces Management (BPM) oplossingen. Deze webbased worden meer en meer ook via mobiele devices als tablets (iOS, Android) aangeboden. OpenSesame ICT bedient grote, bekende opdrachtgevers in zowel Nederland als Vlaanderen (België), zoals de NS, CBR, BPD (voorheen Bouwfonds), het Ministerie van Financiën, ASM, Equans (voorheen Engie), diverse GGD's, GGZ-instellingen, bekende ziekenhuizen en andere zorginstellingen.

Om onze dienstverlening verder te verbeteren en interne team te versterken zijn wij op zoek naar een:

Servicedeskmedewerker / helpdeskmedewerker (24 - 32 uur)

Functieomschrijving:

OpenSesame ICT is een relatief klein bedrijf, dus je werkt nauw samen met je collega's. Als servicedeskmedewerker / helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met het oplossen van incidenten bij onze klanten. Onze communicatie verloopt voornamelijk via ons eigen helpdeskportaal en daarnaast natuurlijk ook via e-mail, telefoon en videovergaderen. Je houdt je bezig met het aannemen en registreren van incidenten, bewaakt deze in het ticketsysteem en houdt de klant op de hoogte van de status. Je bent de spil tussen onze klanten en de collega’s die voor de oplossing zorgen. Dit alles gebeurt in onze platte organisatie, waardoor hulp en samenwerking snel gevonden zijn. Op deze manier kun je veel van elkaar leren.

De vereisten voor deze functie zijn:

  • Je hebt een afgeronde ICT-opleiding of aantoonbaar een vergelijkbaar niveau;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in spreken en geschrift;
  • Je bent ingesteld op het oplossen van problemen;
  • Je bent servicegericht en pro-actief;
  • Minimaal 1 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring bij een ICT-organisatie is een pre.

Wij bieden een uitdagende zelfstandige functie bij een solide bedrijf. We bieden een werkomgeving met gevarieerde werkzaamheden en een ruime mate aan verantwoordelijkheid.

Uiteraard voorzien wij je van een goed salaris, reiskosten- en internetvergoeding en leuke teamuitjes.

Interesse of vragen? Mail ons op iksolliciteer@osict.com of bel 030 60 35 640, je kunt dan vragen naar Nico de Vries.

 

Altijd als eerste op de hoogte van de laatste nieuwtjes?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

//RL:20210122
Accepteren

osict.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.